|
Regels
Jul 4, 2012 13:23:26 GMT -5
Post by Ruka on Jul 4, 2012 13:23:26 GMT -5
16+Sommige dingen die hier voor zullen komen, zullen 16+ zijn. Verkrachting of moord, wie zegt het? Dat is aan jullie te bepalen. Zorg dus dat je niet een al te gevoelige lezer bent, want dit verhaal gaat over bendes, die de stad haast verwoesten. RespectHeb respect voor elkaar en hun karakters. Als je het karakter iets aan wil doen, pb dan even. Ik ben ervan overtuigd, dat het geen probleem is als deze gewond zal raken. Maar het is altijd netjes om te vragen. Het is tenslotte tussen bendes. Moderators & administratorsDat zijn de mensjes waar je sowieso altijd naar moet luisteren. Stel ze vinden dat er iets te ver gaat, luister dan naar ze en zorg dat je de heftige "scene" weer afbouwt. Ruka is een van de admins, als je vragen hebt, kun je die altijd naar haar sturen. AfmetingenDe afmetingen van je avatar mogen niet groter zijn als 100 x 100 pixels Je onderschrift 500px × 250px Hij/zij/ik?Op dit forum mag je zelf een topic openen, maar ook zelf bepalen of je in de hij/zij of ik persoon praat. Echter, de mensen die mee willen doen in dat topic, moeten zich aanpassen aan de schrijfstijl van de persoon die het topic heeft geopend. Karakters[/li][li] Het aantal chars dat je mag hebben is zo verdeeld: 0 posts - 1 char 100 - 2 chars 200 - 3 300 - 4 400 - 5 500 - 6 1000 - 7 1500 - 8 2500 - 9
[/b]
|
|